Familie Willemsen op reis

Donderdag 25 juli: San Francisco dag 3

Vanmorgen de auto vast opgehaald, zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken. Een mooie rode Dodge Caravan met 10.000 km op de teller.
Toen we weer in ons appartement kwamen was de brunchtafel gedekt en konden we gelijk aanschuiven.

Voordat we op pad gaan moeten we van Larissa eerst poseren bij het park vlak naast ons appartement.

20130726-000401.jpg

Daarna zijn we met de bus over de Golden Gate Bridge gereden. We hebben de brug al deze dagen alleen maar in de mist mogen bewonderen…

20130726-000524.jpg

We zijn uitgestapt in Sausalito. Een heel mooi havenplaatsje wat ons aan de Griekse eilanden doet denken.

20130726-000437.jpg

De temperatuur ligt hier zo’n 10 graden hoger dan in SF! Heerlijk! We kunnen al 1 vest uit doen! We relaxen wat in het gras (wisten toen nog niet dat we op een hondendrol lagen…) We nemen hier een heerlijk ijsje!

20130726-000456.jpg

Luka is eindelijk ook gelukkig. Hij heeft in Amerika eindelijk zijn Apple te pakken! Op een echte pro moet ie helaas nog wachten, want 1200 dollar excl tax is nog steeds duur…

20130726-000429.jpg

Als we met de bus terug gaan blijkt dat je de fiets heel makkelijk met de bus mee kunt nemen! Dat we dat in Nederland niet doen!

20130726-000506.jpg

Deze dag willen we afsluiten met een heerlijk diner in Chinatown. Ons restaurant Chinatown genaamd (hoe bedenken ze het!) viert vandaag haar 94ste verjaardag: 20% korting. We zijn blij dat we deze feestvreugde mogen meevieren!

20130726-000551.jpg

Als toetje krijgen we Chinees ijs en een Fortuna Cookie. Vooral voor Tessa voorspelt Las Vegas veel goeds, maar die van Ab gaat vast ook uitkomen!

20130726-000535.jpg