Familie Willemsen op reis

Graceland en naar New Orleans

Donderdag 18 juni

Op tijd opstaan en ontbijten. Druk programma voor de boeg! Om half 9 hebben we ontbeten en de spullen al naar de auto gebracht. We lopen naar Graceland, heerlijk zo’n hotel ernaast! Daar kopen we (natuurlijk met coupons) onze platinum kaartjes met airplanes.

Je gaat in een busje zitten met iedereen een eigen iPad. De bus rijdt naar het huis van Elvis en met je iPad kun je alles beluisteren, filmpjes en foto’s bekijken. Ideaal. Daarna nog de vliegtuigen van Elvis bekijken, waarvan 1 een eigen slaapkamer, badkamer en 4 chillruimtes heeft… Daarna nog in zijn garage z’n auto’s bekijken. De meiden, die Elvis eigenlijk helemaal niet kennen, vinden het ook geweldig en weten nu alles van hem: oa. dat hij een tweelingbroer had! En we hebben zelfs zijn graf op Graceland bezocht.

Daarna in de auto voor de 389 mijl naar New Orleans. Onderweg even gestopt voor een late lunch. Maar ook deze reis viel reuze mee. Rijden in Amerika valt erg mee. Iedereen zijn eigen baan en je komt er wel. Het enige wat het niet zo leuk maakt is de rotzooi op de weg, stenen, een balk en heel veel kapotte autobanden. Zelfs 2 dode honden langs de snelweg zijn we al tegen gekomen...

We komen aan in ons schattige hotelletje en gaan op zoek naar een leuk restaurant op loopafstand. Die is makkelijk te vinden. De muziek klinkt aan alle kanten, er loopt iemand random met een saxofoon over straat, restaurants hebben hun eigen muzikanten of de muziek komt uit de auto’s. Heerlijk!