Familie Willemsen op reis

Sightseeing in Nashville

Dinsdag 16 juni

Na het rustige dagje van gisteren gaan we er vandaag maar eens tegenaan. We beginnen om 11 uur met de Nashtrash tour. Een sightseeing tour van 2 zussen die echt hylarisch zijn. Met veel humor en gezang vertellen ze van alles over Nashville. De tour moet je ruim van te voren boeken, maar is echt de moeite waard.

Het vertrek en aankomstpunt is bij de Farmersmarket, hier gaan we naar de tour ook maar meteen lekker lunchen.

Daarna door naar Country Musica Hall of Fame. Hier doen we een audiotour, waarbij natuurlijk alles over de geschiedernis van de countrymuziek horen en zien. Het eindigt bij een interactief gedeelte van het museum waar de dames helemaal los gaan. Mooi museum, beslist de moeite waard.

Auto in museum van een countryartiest, vol met zilveren munten en pistolen belegd

Daarna gaan we een hapje eten in Opry Mills, een shoppingmall naar het Grand Ole Opry. Grand Ole Opry is een heel mooi theater waar country artiesten optreden. Het is een echte eer om hier te mogen optreden en dat laten de artiesten ook echt merken.

We zien zo'n 7 artiesten, waarvan er 1 voor het eerst en 1 voor de 2e keer daar op het podium staan. Dit is ook allemaal weer te zien bij de televisieserie Nashville.Hiervoor hebben we ruim van te voren kaartjes besteld en daar zijn we erg blij mee. Echt goede muziek en weer een heerlijke avond gehad.