Familie Willemsen op reis

Eindelijk naar Tessa!

Donderdag 4 juni

Eindelijk is het zover. Na 309 dagen geleden Tessa naar het vliegveld te hebben gebracht ga ik haar achterna.

Op het station in Maarn zwaait Luka mij om 7 uur uit. Ab reist gezellig mee, want hij moet naar een beurs in Amsterdam. We zijn op tijd op Schiphol en ik kan gelijk inchecken. Nieuw beveiligingssysteem begint al meteen, want terwijl je in de rij staat word je al ondervraagd over al je bedoelingen om naar Amerika te gaan. Nog even een bakkie doen met Ab en dan gaat het echt gebeuren: America, here I come!

De eerste vlucht van 9 uur ging supersnel. Maaltijd gehad die niet eens zo slecht was, filmpje gekeken (Disney ’s Mac Farland…), 2 afleveringen van Nick & Simon in Amerika gekeken (op de laptop, je weet nooit welke ideeën we hiermee kunnen opdoen) en gelezen en de landing in Chicago werd al ingezet. Door de douane heen ging supersnel, koffers ophalen en 20 meter verder weer inchecken en dan een treintje pakken naar een andere terminal. Daar 30 gratis Wi-Fi minuten gevonden en even Tessa kunnen laten weten dat ik al over de helft was.

Na de tussenstop van 3 uur ging ik boarden voor een leuk klein vliegtuig voor de vlucht naar Dallas van 2,5 uur. Geen eten en film tijdens deze vlucht, gelukkig wel mijn ereader. En dan landen in Dallas! Spannend! Van de gate is het een klein stukje lopen naar de bagagebanden en ja hoor, in de verte zie ik mijn meisje al staan. We zagen elkaar precies op hetzelfde moment en wat kan ze dan hard rennen! Jackson, Tessa’s hostbroer, wilde alles filmen, maar Tessa ging iets te snel. Heerlijk om haar na al die tijd weer heerlijk te knuffelen. Uiterlijk is ze echt niets veranderd, totaal niet dik zoals ze beweert. Dat ze wijzer is geworden na zo’n jaar mag duidelijk zijn. De kennismaking met Lura, Tessa’s hostmoeder, was ook gelijk heel hartelijk. Ze hadden een “Welkom Astrid” bord gemaakt. Heel lief.

Even wachten op de koffers en op zoek naar de huurauto van Avis. Omdat ik een Avis peferred card heb, krijg ik een gratis upgrade! Toppie. Tessa en ik rijden achter Lura en Jackson aan. We stoppen maar meteen bij Texas Roadhouse. Ondertussen lust ik wel wat. Texas Roadhouse is typisch zo’n Amerikaans restaurant: zo’n cowboy-inrichting, pelpinda’s en grote stukken vlees. Sarah, Tessa’s hostzus, komt langs om mee te eten en kennis te maken. Na mijn eerste spareribs maaltijd gaan we naar Tessa’s huis. Enorm groot! Super groot tvscherm, grote slaapkamers, zwembad, 3 badkamers: heerlijk! Hier kom ik mijn eerste week wel door.

Na heerlijk bijgekletst te hebben en de eerste cadeautjes uitgepakt te hebben (inclusief een heel lief welkomspakket op mijn kamer!) duik ik mijn bed in!

Reacties

Reacties

Monica

Wakker worden en verhaaltje lezen, niet van Tess deze keer haha, jaja einde komt in zicht voor Tess.
Dus deze 2 zijn er weer verenigd......veel plezier jullie!

Het thuisfront

Mooi dat het allemaal zo goed is gegaan: de reis en de kennismaking. We zijn reuze nieuwsgierig naar wat er nog verder komen gaat. Hier alles ok. We eten soms ook wel eens geen pizza......;-) xxxxx de boys

Marjolein

Volgens mij lijkt Lura wel een beetje op jou. Ook van het verwennen en verrassen. Leuk om te lezen hoe het was om Tessa eindelijk weer te zien! Have fun en we gaan jullie volgen :-)

Lia

Wat een heerlijk verhaal!
Geniet ervan Astrid????

Els

Wat leuk dat het allemaal zo goed is gegaan. En dat je ook zo hartelijk ontvangen bent. Geniet er van samen je dochters. Gr Els ik mis de soep op donderdag middag

2e moeder

heppie ze al? Ik zit elke nacht naast m'n telefoon te wachten of je de goeie hebt gevonden. Elke nacht weer tevergeefs.

Dank jullie van afgelopen vrijdag. Alles gaat weer goed. Maar Wil ook naar jullie. ????

oma.en opa branderhorst

hallo tessa, ook nog wat uit genderen wij hopen dat je een fijne tijd hebt daar,
wij wensen je goede kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
en niet teveel vuurwerk afsteken. kusjes opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!