Familie Willemsen op reis

Woensdag 31 juli: Bryce Canyon

Vanmorgen op tijd opgestaan en we zaten om 9 uur al in de auto! Hotel New York New York was een goed hotel. Een van de mooiste hotels, vonden wij. In het hotel zijn allemaal kleine straatjes met restaurants en barretjes, zodat je ook het gevoel hebt dat je in een plaats zit. Ook qua ligging: het ligt vlak bij de afrit van de snelweg, zodat je niet elke keer over die drukke Strip hoeft.
We rijden in een kleine 5 uur naar ons volgende hotel met onderweg een korte stop bij Burger King (2e x) voor iets koels te drinken. De weg naar Bryce is al de moeite waard!

20130801-220821.jpg

Het is 3 uur als we bij het hotel aankomen, want onderweg moeten we ook de klok een uur vooruit zetten.
Ons hotel ligt in Tropic vlak bij Bryce Canyon. We slapen hier in een hele mooie knusse houten blokhut.

20130801-220612.jpg

20130801-084340.jpg

Bij de receptie staat Julie al te wachten. Julie is een highschoolvriendin van Ab. De enige van de highschool waar Ab naar al die jaren nog echt contact mee heeft. Een hele lieve aardige spontane vrouw. We gaan met haar Bryce Canyon in.

20130801-220805.jpg

Grappig te weten dat haar achteruit een soort webcam heeft. Op het schermpje in haar auto zie je precies wat er achter haar auto bevindt!

20130801-220741.jpg

20130801-220857.jpg

20130801-220840.jpg

Bryce Canyon is schitterend. Door de weerkaatsing van het rode gebergte brengt het een hele mooie warme kleur in de lucht. Heel bijzonder.

20130801-220828.jpg

Na op een korte trail naar het Sunset point is het alweer bijna 7 uur.
We gaan eten bij Ruby’s Inn in Bryce waar ze een heerlijk buffet hebben. Eindelijk de spareribs en aardappelen die we zo gemist hebben!

20130801-220813.jpg

Tegen half 9 nemen we afscheid van Julie. Ze moet nog 4 uur terugrijden naar haar huis.
Plotseling zitten we al om 9 uur in ons huisje! Lekker internetten met het thuisfront, televise kijken en chillen! Wat een verschil met de drukte van Las Vegas!

20130801-093255.jpg

De temperatuur is hier ook erg aangenaam, 27 graden.