Familie Willemsen op reis

Maandag 12 augustus: op naar Miami!

We staan op tijd op, ontbijten en koffers inpakken. Om 10.15 uur rijden we weg. 4 uur rijden naar Miami. Onderweg komen we erachter dat vanaf 3 uur inchecken vóór 3 uur inchecken moet zijn! Wordt doorrijden!
Het is druk in Miami en we zijn om 14.45 uur bij Avis autoverhuur in Miami
Beach. Nog 1 kwartier en we moeten er zijn! Er worden 2 taxi’s gebeld. Dit gaat sneller dan wachten op een Minivan. 2 minuten later zijn ze. Ze begrijpen de situatie en gaan hun best doen. Op de brug die we over moeten is een ongeluk gebeurd en we moeten omrijden, maar wel door redelijk rustig gebied. We hebben het gevoel dat we in de Miami Beach serie zitten! We scheuren echt met 2 taxi’s door Miami. Op 1 moment staan ze naast elkaar bij het stoplicht en racen ze tegelijk weg. De een de auto voor ons links inhalen, de ander rechts. Ab had ondertussen de rederij gebeld en die zei dat we het rustig aan konden doen. 15.05 uur waren we er. Weer een ervaring rijker! Haha.
En dan onze boot: wow!

20130818-074202.jpg

Een enorm cruiseship met 2 leuke kamers en onze eigen steward. ‘s avonds hebben we heerlijk bij het buffet gegeten, allerlei shows gezien en Tessa heeft zelfs meegedaan bij de karaoke!

20130818-074331.jpg

Om 23.00 uur, als Ab en Luka al hun nest zijn ingedoken, blijkt dat vandaag de grens van 50.000.000 passagieren is gepasseerd. Champagne en taart voor alle aanwezigen.

20130818-074436.jpg

Van 23.00 tot 0.00 uur is er voor alle gasten gratis wifi! Helaas slaapt dan heel Nederland…
Ook is er nog een optreden van Village People met YMCA!
Daarna vlug slapen!

20130818-081212.jpg