Familie Willemsen op reis

Highschool bezoeken

Vrijdag 5 juni

Na een heerlijk ontbijt werd ik door Lura naar Tessa’s school gebracht, waar Tessa aan haar laatste schooldag was begonnen. Ik werd bij de receptie opgewacht, moest mijn ID laten zien, kreeg een sticker op dat ik bezoeker ben en werd naar de volgende kamer gebracht. Daar kwam Mrs. Watts, die verantwoordelijk is voor alle exchange students, mij ophalen. Samen gingen we Tessa ophalen en kreeg ik een rondleiding door de school. Dit mag alleen onder begeleiding van Mrs. Watts, omdat niemand zonder reden door de school mag zwerven. Ik zag de schoolbussen, de grote gymzalen,de sportvelden, de kantine, het theater en we zagen veel vrienden van Tessa aan wie ik werd voorgesteld. Zo grappig om alles in het echt te zien. Ik heb de school en het theater op Facebook en heb veel filmpjes en foto’s gezien. En nu allemaal in het echt. Net alsof je zelf in de film meespeelt. Ook haar favoriete docenten van het koor en het theater heb ik ontmoet, ik had zelfs nog nog een cadeautje voor hun meegenomen. Daarna zat de school erop voor Tess… Begin van het afscheid.

Jackson reed ons naar huis. Voor lunch gingen we naar Cotton Patch cafe (uiteten voor lunch en diner is heel normaal…), waarna we boodschappen doen om daarna thuis de voetbalwedstrijd Nederland-Amerika te kijken. Gelukkig waren we te laat, zodat we (Tess en ik) de nederlaag niet hoefden aan te horen/zien. Ook gingen Tessa en ik naar Nessa, een vriendin van Tessa, waar ik haar familie ontmoette en we de meegebrachte cadeautjes konden geven.

’s Avonds lekker thuis chillen en had Tessa haar eerste Amerikaanse gradiationparty. Lura en ik deden heerlijk spelletjes met een lekker borrel erbij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!