Familie Willemsen op reis

Rodeo in Texas

Zaterdag 6 juni

Lura, Tessa en ik gingen naar Hobby Lobby. Een hele grote hobbywinkel waar ze ook veel decoratiemateriaal hadden. Heel gaaf. Daarna gingen Tessa en ik naar een graduationparty of Tori. Ik ging gewoon mee, yolo… Tori was de homecomingqueen. Zo grappig om dan in haar huis te zijn. Weer dat ik-zit-in-een-film-gevoel… Daar hebben we ook heerlijk gegeten (gezin is half Mexicaans, dus dat eten zat wel goed).

Daarna gingen we ons opmaken voor de Rodeo avond: geruite blouse met jeans! Voor de Rodeo moesten we een uur rijden. Als je net de film The Longest Ride hebt gezien, dan is alles zo herkenbaar! Ergens was het heel leuk om mee te maken, maar aan de andere kant zooo zielig voor die paarden, stieren en kalfjes. Eigenlijk was het grappigste onderdeel kleine kinderen die zich vasthielden aan schapen en daar zo lang mogelijk aan proberen te hangen. Kleine kinderen zijn dus de kinderen van 4 tot en met 7 jaar! Wat een lef. Zowel voor het kind als voor de ouder om je kind hieraan mee te laten doen! Moet er niet aan denken.