Familie Willemsen op reis

Tessa's birthday and farewell party

Zondag 7 juni

Eerst naar de kerk. Tessa en Jackson moesten er al om 9 uur zijn. Lura en ik om half 11. De dienst duurt 1,5 uur. Heel veel jongelui en een band. Dienst houdt in: 2 liedjes, een preek van 5 kwartier en 1 lied. Wat opvalt tijdens de preek is dat je dingen moet opschrijven in het programmaboekje. Zodat je zeker weet dat iedereen wel goed oplet??Hier heb ik Lyle en zijn vrouw Jessica ontmoet. Lyle is de oudere gastbroer van Tessa, naar wiens bruiloft Tessa in april is geweest. Daarna lunch bij Mac Allister. Omdat om 19.00 uur het verjaardags/afscheidsfeestje van Tessa is gaan we nog boodschappen doen. Ik had van Nederland gehaktmix (voor de gehaktballetjes) en kruidenboterkruiden meegenomen. Ook de Nederlandse vlaggetjes mochten niet ontbreken. Rond 5 uur ging Lura Rodney ophalen. Rodney werkt bij de politie en is ook regelmatig onderweg omdat hij reserves in het leger is. Daarvoor was hij nu ook een paar dagen weg. Maar gelukkig op tijd terug voor het feestje. We gaven eerst nog even de cadeautjes die ik had meegenomen. Ze waren er erg blij mee. Vooral met de speelkaarten waar de foto’s van de familie met Tessa erbij op staan. Ze spelen veel kaartspelletjes.

’s Avonds dus het feest. Er kwamen wel 40 vrienden en iedereen had ook zwemspullen bij zich, zodat het gelijk een poolparty werd. Het was heel gezellig. Hier kreeg Tess ook nog een heel mooi kettinkje van de hostfamilie en de tickets voor het Taylor Swift concert van mij.

Wat mij trouwens op viel is dat er gewoon geboerd wordt hier. Vaak zeggen ze niet eens "sorry" en meiden eigenlijk nog meer dan jongens....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!