Familie Willemsen op reis

Topgolf

Maandag 8 juni

The Stovalls wonen vlak bij Topgolf. Dat moest dus ook maar eens bezocht worden. Eerst moesten Tess en ik lid worden. Natuurlijk was hiervoor ook een coupon voor gevonden en dan maar gelijk een membership voor lifetime. Topgolf is zo’n 3 verdiepingen tellende golfclub, waar je de golfbal vanaf moet slaan. Als je hard genoeg slaat komt die in een net op de grond terecht wat weer punten oplevert. Net bowlen, maar dan anders. Zooo grappig om te doen. We hebben ons 2 uur lang vermaakt.

Daarna naar bij Praums ijs gegeten. En naar huis om eindelijk eens te genieten van het zwembad. Tegen 4 uur ging Tessa naar haar school, waar ze met een bus naar de plek (een uur verderop) ging waar de Graduation was. Wij vertrokken 2 uurtje later. Graduation: wat een belevenis weer. Zo’n 500 seniors in vol ornaat (cap and gown) met allemaal familieleden en vrienden waren aanwezig. Eerst werden de vlaggen binnen gebracht waarna het volkslied werd gezongen. Daarna mocht Tessa met haar koor een afscheidslied zingen, kwamen de speeches en toen begon de echte ceremonie door het oplezen van 512 namen van alle leerlingen en kregen zij hun diploma overhandigd.

Vervolgens werden buiten de foto’s gemaakt. Iedereen wil natuurlijk met iedereen op de foto. Helaas was Tess een junior student. Deze school wil geen exchange studenten in het laatste jaar (senior year) plaatsen. Vinden ze niet eerlijk ten opzichte van de studenten die er al jaren voor blokken. Hier heb je ook geen examens zoals in Nederland. Maar telt de aanwezigheid en het maken van de toetsen van het hele jaar mee.

In ieder geval was dit weer een gedenkwaardige avond.