Familie Willemsen op reis

Larissa en Nashville

Zondag 14 juni

Na een licht ontbijt op het vliegveld vertrok om 8.05 uur onze vlucht naar Nashville. De 2 uur durende vlucht verliep probleemloos. Nu op zoek naar Larissa en onze koffers. We kwamen beide bij de bagageband tegen. Na elf maanden elkaar niet gezien te hebben vlogen de zussen elkaar in de armen. Zooo schattig. Eerst even bijkletsen, dan de koffers halen en dan de auto halen. Ook hier kregen we weer een upgrade en dat was maar goed ook. We hadden met z'n drieën toch best veel bagage.

Op naar ons hotel, in de buitenwijk van Nashville, ook al was het pas 10 uur. We kregen onze kamer al en dropten onze spullen om vervolgens naar Nashville te gaan voor het jaarlijkse grote CMA festival. Overal bandjes die heerlijke countrymuziek spelen. Behalve het grote stadion waar alle bekenden spelen is alles gratis. Het stadion is al een jaar geleden volledig uitverkocht. Maar voor ons geen probleem, wij genieten ook wel van de rest.

Er zijn heel veel sponsors aanwezig, waar je allemaal t-shirts, petjes, knuffels, zonnebrillen, enz kunt winnen door een spelletje te doen of bv karaoke te zingen. Je begrijpt dat de Willemsen meiden deze uitdaging regelmatig aangaan.

Het is erg heet, zo'n 35 graden. We krijgen ook gratis waaiers aangeboden waar we dankbaar gebruik van maken. Ter afsluiting een heerlijk diner in een Mexicaans restaurant Chuy's. Tegen 23 uur zoeken we ons hotel op.

Patricia

leuk hoor geniet er maar lekker van dames .-)

het thuisfront

Nick en Simon nog gezien? Dikke pret met de dames (Coyote Ugly?) dat is duidelijk. En wij maar zweten hier...(sinds je vertrok As hebben we het mooiste zomerweer ever hier....). XXXX

karin

Wat leuk allemaal, jullie treffen het samen, geniet nog maar!

Monica

Zou zo willen ruilen ;-)