Familie Willemsen op reis

Chillen in Nashville

Maandag 15 juni

Vandaag een dagje rustig aan. Eerst uitslapen, nog op het laatste moment een ontbijtje kunnen scoren, dat door de dames heerlijk op bed werd genuttigd, daarna nog wat aanrommelen op de kamer en toen vertrokken naar de shoppingmall.

Daarna richting Bluebird café. Bluebird café is o.a. bekend van de televisieserie Nashville, Elke maandag is daar een gratis open Mic. Mensen kunnen zich van te voren aanmelden om een zelf geschreven lied ten gehore te brengen. Het is een klein café en iedere artiest (zo'n 20 mogen er komen spelen) mag ook nog een gast meenemen. Oftewel: je moet er op tijd bij zijn en dat waren wij niet... De deuren zouden om 17.30 uur open gaan en wij stonden om 16.30 uur in de hitte te wachten in de rij. Om 18. 00 uur werd het duidelijk dat wij er niet in konden. Dan maar even ergens gaan eten en dan gaan voor de 2e ronde.

Om 19.15 uur stonden wij weer in de rij, Dit maal voor een bluesband Mike Henderson band genaamd. Om 20.30 uur gingen de deuren open en konden wij ook naar binnen. Entree was nu $ 12.

Zo grappig om in een ruimte te zitten die je kent van een televisieserie. De artiesten waren wat oudere mannen, maar ze konden er echt wat van! We hebben een mooie avond gehad.